zatrudnianie cudzoziemca

 

 

ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCA
(procedura przy ubieganiu się o wydanie zezwolenia)
 
Podstawa prawna:
Art. 88c ust. 1 pkt 2, ust. 2 ustawyz dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zmianami) oraz  rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2009 r. w sprawie wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemca (Dz.U. z 2009 r. Nr 16, poz. 84).
 
Wymagane dokumenty:
Wypełniony druk oferty pracy ze wskazaniem na potrzebę uzyskania informacji o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi w oparciu o rejestry bezrobotnych i poszukujących pracy lub o negatywnym wyniku rekrutacji organizowanej dla pracodawcy.   
 
Uwagi:
Brak
 
Termin realizacji:
1)      nie dłuższy niż 7 dni od dnia złożenia oferty w powiatowym urzędzie pracy, jeżeli
z analizy rejestrów bezrobotnych i poszukujących pracy nie wynika możliwość zorganizowania rekrutacji;
2)      nie dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia oferty w przypadku organizowania rekrutacji wśród bezrobotnych i poszukujących pracy. Urząd niezwłocznie informuje podmiot składający ofertę pracy o organizacji rekrutacji.
 
Opłaty:
Nie podlega opłacie
 
Tryb odwoławczy: 
Brak
 
Jednostka odpowiedzialna:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim,  Centrum Aktywizacji Zawodowej -
Dział Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego
 
Opracował:
Krzysztof Tarnawski
 
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Krzysztof Tarnawski
 
Zaakceptował:
Izabela Bigos – Kierownik Działu Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego
 
Zatwierdził:
Małgorzata Szulc – Z-ca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
 
 
Data sporządzenia:    19.01.2011 r.
Data zatwierdzenia:   19.01.2011 r.
Wytworzył:
Agnieszka Wiekiera - Kocikowska
Udostępnił:
Karaś Radosław
(2008-01-29 14:03:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Korytkowski Paweł
(2011-02-17 13:34:54)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki