pz
PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE DOROSŁYCH
Podstawa prawna :
1) art. 53a – 53m ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 Nr 69, poz.415 z późn. zm.),
2) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07 kwietnia 2009 r. w sprawie przygotowania zawodowego dorosłych (Dz. U. Nr 61, poz. 502),
3) ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007r. Nr 59, poz. 404 z późn. zm.),
4) rozporządzenie Komisji (WE) nr 1998/2006 z dnia 15 grudnia 2006 roku w sprawie stosowania art. 87 i 88 Traktatu do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 379 z 28.12.2006, str. 5),
5) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. Nr 53 poz. 311).
Wymagane dokumenty:
1) wypełniony wniosek o zorganizowanie przygotowania zawodowego dorosłych wraz
z załącznikami tj.:
a) dokument poświadczający formę prawną wnioskodawcy – ważny 6 miesięcy od daty wystawienia (oryginał do wglądu lub kopia potwierdzona przez pracodawcę za zgodność z oryginałem),
b) dokument NIP i REGON (oryginał do wglądu lub kopia potwierdzona przez pracodawcę za zgodność z oryginałem),
c) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłatach – ważne 30 dni od daty wystawienia;
d) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami z tytułu zobowiązań podatkowych – ważne 30 dni od daty wystawienia,
e) dokument o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym wojewódzkim urzędzie pracy (oryginał do wglądu lub kopia potwierdzona przez pracodawcę za zgodność z oryginałem) – w przypadku, gdy instytucja szkoleniowa jest stroną umowy,
f) sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrachunkowych, sporządzone zgodnie z przepisami o rachunkowości
2) formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
3) wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jaką przedsiębiorca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go latach.
Uwagi:
Brak
Termin realizacji wniosku:
W ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku wraz z wymaganym kompletem dokumentów.
Opłata:
Nie podlega opłacie.
Tryb odwoławczy:
Brak.
Jednostka odpowiedzialna:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim ul. Pierwszej Brygady 35, Dział Instrumentów Rynku Pracy
Opracował:
Arkadiusz Reczuch
Odpowiedzialni za aktualizację informacji:
Arkadiusz Reczuch
Zaakceptował:
Justyna Szymczak – Kierownik Działu Instrumentów Rynku Pracy
Zatwierdził:
Małgorzata Szulc – Z-ca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
Data sporządzenia:
31.01.2011 r.
Data zatwierdzenia:
31.01.2011 r.