klub pracy

Numer ogłoszenia: 240354 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, 73-110 Stargard Szczeciński, ulica Pierwszej Brygady 35, woj. zachodniopomorskie, pow. stargardzki, tel. (091) 8341414, fax (091) 5780537, www.pupstargard.pl, e-mail: urzad@pupstargard.pl,

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim , ul. I Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, faks (091) 5780537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pupstargard.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na Klub Pracy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Pierwszej Brygady 35 w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont będzie wykonany na powierzchni 87,40 metrów kwadratowych, na III kondygnacji budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach. Wartość Zamówienia nie przekracza kwot określonych w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.52-4, 45.43.21.11-5, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.33.12.20-4, 45.33.11.00-7, 45.31.42.00-3, 45.31.43.20-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się starać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków stawianym Wykonawcom dokona Komisja Przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia - nie spełnia.

- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty - załącznik nr 4. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5, 3. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z których co najmniej jedna jest na kwotę minimum 100.000 złotych brutto i stanowiła pracę polegającą na wykonaniu prac remontowych pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej z zakresem robót: rozbiórkowe, ścianki działowe i okładziny, instalacja elektryczna i teletechniczna, instalacja c.o z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7, 2)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8, 3)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. z zakresu branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5)wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom -załącznik nr 9, 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek lub rachunki, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę równą wartości ceny całości oferty brutto za realizację prac, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1)wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 10, 11, 12, 13 2)kosztorys ofertowy, w tym zestawienie cen materiałów i pracy sprzętu, 3)upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 4)pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców. 5)Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 14.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35; 73 - 110 Stargard Szczeciński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, w pokoju 204 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (.doc)

Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( .rar)


Wytworzył:
Konrad Cybulski
Udostępnił:
Karaś Radosław
(2008-10-31 10:22:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Karaś Radosław
(2008-10-31 10:26:25)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki