OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Znak sprawy: PUP.PRP.SzM.2430-4/3/2010 Stargard Szczeciński, dnia 10 listopada 2010r.
Stargard Szczeciński: Przebudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 365056 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim , ul. I Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, faks (091) 5780537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej dobudówki oraz ścian działowych na parterze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim. Zakres robót obejmie: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, a) roboty murarskie, b) roboty żelbetowe, c) montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCV, d) wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych, e) roboty tynkarskie, f) wykonanie izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych, g) roboty dekarskie, h) wykonanie obróbek blacharskich i urządzeń odprowadzających wodę, i) roboty malarskie, j) roboty ślusarskie, k) roboty instalacyjne: centralnego ogrzewania, elektryczne, l) roboty towarzyszące związane z przebudową.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.26.23.00-4, 45.42.11.30-6, 45.43.11.00-8, 45.42.21.00-8, 45.40.00.00-1, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2, 45.11.12.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przedmiotowym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 500zł (słownie: pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej, zakres której obejmował łącznie branże: budowlaną, sanitarną oraz elektryczną, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł. Budynek użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, jest to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny - wykaz prac podobnych wg załącznika nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami z zakresu branży: konstrukcyjno-budowlanej - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg załącznika nr 11 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, oraz posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 80 000,00zł. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane dokumenty przez Zamawiającego: 1) oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) kosztorysy ofertowe, sporządzone zgodnie z przedmiarami robót będącymi załącznikami nr 4, 4a,4b do SIWZ, stanowiące integralną część oferty; 3) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom - załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! W przypadku nie powierzania Podwykonawcom części zamówienia do wykonania, Wykonawca nie załącza do oferty załącznika, o którym mowa wyżej (tj. załącznik nr 12 do SIWZ); 4) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA! W przypadku nie polegania na zasobach innych podmiotów, Wykonawca nie załącza do oferty załącznika, o którym mowa wyżej (tj. załącznik nr 13 do SIWZ); 5) dokument, z którego wynika upoważnienie do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów już załączonych do oferty; 6) dowód wniesienia wadium; 7) wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 14 do SIWZ; 8) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 15 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące: 1) zmiany stawki podatku VAT - w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, 2) przedłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, uniemożliwiające realizację robót, 3) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć podczas realizacji zamówienia, 4) zmiany terminów w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, 5) w przypadku zmiany rozwiązań technicznych określonych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) poprzez wprowadzenie rozwiązań równorzędnych lub funkcjonalnie lepszych od określonych w projekcie, zmiana ta nie może mieć wpływu na termin realizacji inwestycji i wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, b) poprzez wprowadzenie nieistotnych odstępstw od dokumentacji projektowej; ich wprowadzenie wymaga każdorazowego uzgodnienia z inspektorem nadzoru inwestorskiego i pisemnej zgody Zamawiającego, 6) przerwanie robót (zwieszenia realizacji robót) i zmianie terminu zakończenia robót, spowodowanego: a) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót, b) warunkami geologicznymi, c) wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych lub historycznych, d) wystąpieniem niewybuchów lub niewypałów, e) lub innych podobnych niemożliwych do przewidzenia 7) zmianie wynikającej z działania siły wyższej, 8) zmiany w zakresie dotyczącym udziału w realizacji zamówienia Podwykonawców. Oznacza to, możliwość dopuszczenia Podwykonawców na każdym etapie realizacji umowy, pod warunkiem wypełnienia obowiązków określonych w Rozdziale II § 3pkt 5 SIWZ, 9) inne niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art.140 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, pok.208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, pok.204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

SIWZ-plan budowy

Wytworzył:
Marta Szczepińska-Pieniążek
Udostępnił:
Korytkowski Paweł
(2010-11-12 07:47:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Korytkowski Paweł
(2010-11-12 08:04:04)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki