Przetarg nieograniczony - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

 

 z ł o w i e k  –  n a j l e p s z a   i n w e s t y c j a

POWIATOWY URZĄD PRACY

w Stargardzie Szczecińskim  

ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, tel.91/578 40 14, fax. 578 05 37 meil:urzad@pupstargard.pl

 

Stargard Szczeciński: Dostawa sprzętu komputerowego wraz    z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 226494 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim , ul. I Brygady 35,                          73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, faks (091) 5780537.

·      Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz              z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: I część) sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem               w następującym zakresie: taśma do streamera Actidata - 7 szt. pamięć RAM 2GB - 10 szt., dysk twardy - 10 szt., karta sieciowa - 2 szt., pamięć RAM serwera 16GB - 1 szt., drukarka atramentowa kolorowa - 1 szt., drukarka laserowa czarno - biała sieciowa - 4 szt., zestaw komputerowy - 11 szt. II część) rozbudowa macierzy dyskowej serwera w następującym zakresie: rozbudowa macierzy dyskowej serwera o 6 sztuk dysków twardych oraz upgrade konfiguracji RAID macierzy z RAID 5 do RAID 6 wraz z instalacją i konfiguracją. III część) doposażenie Centrum Aktywizacji Zawodowej                   w sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Piramida kompetencji realizowanego w ramach EFS/POKL/6.1.2 w następującym zakresie: skaner płaski - 1 szt., drukarka laserowa czarno - biała sieciowa - 3 szt., niszczarka dokumentów i płyt CD,DVD - 1 szt., zestaw komputerowy - 1 szt., monitor komputerowy (instalacja i osprzęt) - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone            w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału                  w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawców oświadczenia potwierdzającego jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy                            i doświadczenia w konfiguracji macierzy i oprogramowania wirtualnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej trzy zamówienia w zakresie II części przedmiotu zamówienia - Rozbudowa macierzy dyskowej serwera. Wykaz zrealizowanych zamówień dotyczących II części zamówienia Rozbudowa macierzy dyskowej serwera należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca nie może sam sobie wystawić dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone          w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału              w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawców oświadczenia potwierdzającego jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dotyczy II części zamówienia Rozbudowa macierzy dyskowej serwera, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 2 osobami posiadającymi certyfikat oprogramowania wirtualnego VCP, - minimum 1 osobą posiadającą certyfikat MCITP Server Administrator Microsoft Windows Server 2008, - minimum 1 osobą posiadającą certyfikat MCSA Microsoft Windows Server 2003 . Wymagana kadra musi posiadać doświadczenie               z zakresu konfiguracji macierzy i oprogramowania wirtualnego oraz posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji o klauzuli /poufne/ zgodnie z art. 36 ust. 2 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631). Wykaz kadry należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z załączonymi: - życiorysami zawodowymi (CV) każdej osoby. Każdy załączony życiorys zawodowy musi być podpisany przez osobę, której dotyczy; - wyżej wymienionymi certyfikatami. Każdy certyfikat załączony w formie kopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty; - aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji o klauzuli /poufne/. Dokument złożony w formie kopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na potwierdzenie warunku złozy stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawców oświadczenia potwierdzającego jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU                                    W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału                                 w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż              6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                 w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić następujące dodatkowe dokumenty: 1) formularz oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument, z którego wynika upoważnienie do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów już załączonych do oferty. 3) wykaz sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego odpowiednio dla każdej części zamówienia wraz z nazwami modeli, urządzeń podzespołów, oprogramowania oraz ceną - załącznik nr 5 do SIWZ. 4) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 9 a,b,c do SIWZ. 5) w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na I część zamówienia /Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem/ do oferty musi załączyć wymagane certyfikaty i dokumenty: a) drukarki laserowe czarno - białe sieciowe (4 szt.): - oświadczenie producenta w języku polskim drukarki laserowej czarno - białej sieciowej, o przejęciu serwisu w razie nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy; b) zestawy komputerowe (11 szt.): - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 w języku polskim dla producenta komputera i monitora, - Certyfikat w języku polskim potwierdzający poprawną współpracą z zastosowanym systemem operacyjnym. W przypadku zaoferowania systemu operacyjnego firmy Microsoft wystarczający jest wydruk ze strony producenta Windows Logod Products List potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit, - poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 26 dB (raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na proponowany komputer lub raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na jeden model komputera z proponowanej serii - potwierdzone stosownym dokumentem w języku polskim, dopuszczamy oświadczenie producenta zestawu komputerowego w języku polskim), - wydruk adresu linka do strony internetowej producenta, na której znajdują się najnowsze sterowniki i uaktualnienia oprogramowania dla oferowanego komputera, - Certyfikat w języku polskim ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych firmy, która będzie serwisować sprzęt, - dokument w języku polskim potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta, - oświadczenie w języku polskim producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem komputera, - wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov o spełnianiu wymogu Energy Star 5.0 przez oferowany komputer, - oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - dokument w języku polskim. MONOTORY : - Certyfikat w języku polskim ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych firmy, która będzie serwisować sprzęt, - oświadczenie producenta monitora w języku polskim, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem monitora. 6) w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na III część zamówienia Doposażenie Centrum Aktywizacji Zawodowej w sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem w ramach projektu /Piramida kompetencji/ realizowanego w ramach EFS/POKL/6.1.2 do oferty musi załączyć wymagane certyfikaty i dokumenty: a) drukarki laserowe czarno - białe sieciowe (3 szt.): - oświadczenie producenta w języku polskim drukarki laserowej czarno - białej sieciowej, o przejęciu serwisu w razie nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy; b) zestaw komputerowy (1 szt.): - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 w języku polskim dla producenta komputera i monitora, - Certyfikat w języku polskim potwierdzający poprawną współpracą z zastosowanym systemem operacyjnym. W przypadku zaoferowania systemu operacyjnego firmy Microsoft wystarczający jest wydruk ze strony producenta Windows Logod Products List potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit, - poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 26 dB (raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na proponowany komputer lub raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na jeden model komputera z proponowanej serii - potwierdzone stosownym dokumentem w języku polskim, dopuszczamy oświadczenie producenta zestawu komputerowego w języku polskim), - wydruk adresu linka do strony internetowej producenta, na której znajdują się najnowsze sterowniki i uaktualnienia oprogramowania dla oferowanego komputera, - Certyfikat w języku polskim ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych firmy, która będzie serwisować sprzęt, - dokument w języku polskim potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta, - oświadczenie w języku polskim producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem komputera, - wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov o spełnianiu wymogu Energy Star 5.0 przez oferowany komputer, - oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku,                  że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - dokument w języku polskim MONITOR: - Certyfikat w języku polskim ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych firmy, która będzie serwisować sprzęt, - oświadczenie producenta monitora w języku polskim,               że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem monitora.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy: 1) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej, 2) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby Wykonawca niezwłocznie poinformuje               o tym Zamawiającego w formie pisemnej, 3) zmiana terminu wykonania zamówienia w wyniku sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstała ona z winy Zamawiającego i Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia termin realizacji zamówienia, 4) zmiany kadry przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia - część II zamówienia /Rozbudowa macierzy dyskowej serwera/. W przypadku gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować zamówienia, Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję osoby, która spełniać będzie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ. Warunkiem dopuszczenia do realizacji zamówienia jest akceptacja Zamawiającego, 5) w przypadku, gdy ulegnie zmianie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia określonego w umowie, 6) inne niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art.140 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (pok.208).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard SZczeciński (pok.204 sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: III część zamówienia realizowana w ramach projektu systemowego pn. Piramida kompetencji w ramach Priorytetu VI POKL współfinansowanego ze śreodków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Patrycja Gross

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Stargardzie Szczecińskim

 

 

Załączniki do pobrania

SIWZ z załącznikami - sprzęt komputerowy 2011r.7z

 

Wytworzył:
Patrycja Gross
Udostępnił:
Korytkowski Paweł
(2011-08-02 12:19:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Korytkowski Paweł
(2011-08-02 12:27:02)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki