dodatek aktywizacyjny

DODATEK AKTYWIZACYJNY

Podstawa prawna:
Art.48 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /Dz.U. z 2008r. Nr 69. poz. 415 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 06 października 2004r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, dodatku szkoleniowego, stypendium i dodatku aktywizacyjnego /Dz.U. Nr 219, poz. 2222 z późn. zm./

Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego,

Załączniki :
Ksero umowy o pracę ( oryginał do wglądu)

Termin odpowiedzi :
Wydanie decyzji administracyjnej następuje w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku, w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych istnieje możliwość przedłużenia terminu wydania decyzji administracyjnej o kolejne 30 dni, o czym osoba zainteresowana zostanie poinformowana pisemnie przez Urząd.

Opłaty:
Nie podlega opłacie

Termin odwoławczy:
Odwołanie od decyzji administracyjnej wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem Starosty Stargardzkiego w terminie
14 dni od dnia jej doręczenia.

Jednostka odpowiedzialna:
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, Dział Ewidencji i Świadczeń.

Uwagi:
Brak

Opracował :
Elżbieta Nijak

Odpowiedzialny za aktualizację :
Małgorzata Dudek, Beata Spiżewska

Zaakceptował:
Małgorzata Dudek - Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

Zatwierdził:
Konrad Cybulski – Z-ca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy

Data sporządzenia: 20.02.2009r.

Data zatwierdzenia: 20.02.2009r.
Wytworzył:
Elżbieta Nijak
Udostępnił:
Karaś Radosław
(2008-01-24 12:13:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Karaś Radosław
(2009-03-19 12:48:55)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki