Ogłoszenie o zamówieniu publicznym Szkolenia

"Człowiek najlepsza inwestycja"

Stargard Szczeciński, dnia 22 września 2010r.

Stargard Szczeciński: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu: Bukieciarz, Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS, Samodzielny księgowy - księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z wykorzystaniem komputera, Sprzedawca, Kucharz małej gastronomii

Numer ogłoszenia: 301940 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I:  ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim ul. Pierwszej  Brygady 35, 73- 110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91/5784014, faks 91/ 5780537.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstargard.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu: Bukieciarz, Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS, Samodzielny księgowy - księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z wykorzystaniem komputera, Sprzedawca, Kucharz małej gastronomii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 80 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim w ramach realizowanego projektu pn. Rynek pracy dla każdego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI, Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres zamówienia obejmuje następujące szkolenia: Bukieciarz - 10 osób, 195 godzin szkolenia; Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS - 20 osób, 157 godzin szkolenia; Samodzielny księgowy - księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z wykorzystaniem komputera - 15 osób, 180 godzin szkolenia; Sprzedawca - 20 osób, 210 godzin szkolenia; Kucharz małej gastronomii - 15 osób, 170 godzin szkolenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 10.12.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że z należytą starannością wykonał minimum dwa szkolenia z danego zakresu zamówienia dla grup minimum 7-osobowych o tematyce podobnej do przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum dwie usługi szkoleniowe w zakresie przedmiotu zamówienia - doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce należy wykazać odpowiednio dla każdej części zamówienia. Przy czym przez grupę 7-osobową Zamawiający rozumie 7 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie (tj. na tych samych zajęciach).Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra przewidziana do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń spełnia następujące wymagania: minimum 2 osoby z których każda posiada wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń lub zajęć dydaktycznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 2 szkolenia tożsame z przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia). Wymaganą kadrę należy wykazać odpowiednio dla każdej części zamówienia. Wykaz kadry należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z załączonymi życiorysami zawodowymi (CV) każdej osoby prowadzącej zajęcia szkoleniowe. Każdy załączony życiorys zawodowy musi być podpisany przez osobę, której dotyczy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić następujące dodatkowe dokumenty: 1.Oświadczenie składane zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Program szkolenia - dla każdej części zamówienia (rodzaju szkolenia) opisanego w Części II -załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Formularz oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Dokument, z którego wynika upoważnienie do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów już załączonych do oferty. 5.Kalkulację kosztów dotyczącą każdej z części zamówienia (każdego rodzaju szkolenia), na którą Wykonawca składa ofertę - załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 7.Aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydaną Wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty potwierdzające wysoki standard jakości usługi szkoleniowej z zakresu danej części przedmiotu zamówienia w celu oceny oferty zgodnie z Rozdziałem XIII Kryteria oceny ofert, wybór oferty najkorzystniejszej.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy: 1) Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej. 2) Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego w formie pisemnej. 3) Zmiana osoby prowadzącej szkolenie. W przypadku gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować usługi szkoleniowej, Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję osoby, która spełniać będzie takie same wymagania. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ. 4) Zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu usługi ustalony zostanie nowy termin, dogodny dla obu stron. 5) Zmiana osoby przewidzianej do przeszkolenia. W przypadku zmiany osoby przewidzianej do przeszkolenia Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej. 6) Zmiana ilości osób dla, których będą świadczone przedmiotowe usługi. W przypadku zmiany ilości osób Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej. 7) Zmiana miejsca realizacji szkolenia, w przypadku gdy przeprowadzenie szkolenia w miejscu wskazanym w umowie będzie niemożliwe. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. Warunkiem zmiany miejsca realizacji szkolenia jest akceptacja Zamawiającego. 8) Zmiana dotycząca pomniejszenia kosztów szkolenia o kwotę godzin nieodbytego szkolenia uczestników, którzy: - podjęli zatrudnienie i dalej nie mogą uczestniczyć w szkoleniu, - z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie mogą kontynuować szkolenia.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (pok.208).

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (pok.204 - sekretariat).

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Rynek pracy dla każdego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 POKL.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

  

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bukieciarz.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Bukieciarz dla 10 osób bezrobotnych. Na jednego uczestnika szkolenia przypada, co najmniej 195 godzin zajęć dydaktycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 80

2. Doświadczenie Wykonawcy w realizowaniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia -10

3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług objętego przedmiotem zamówienia - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Księgowy ds. płac i rozliczeń dla 20 osób bezrobotnych. Na jednego uczestnika szkolenia przypada, co najmniej 157godzin zajęć dydaktycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 80

2. Doświadczenie Wykonawcy w realizowaniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia -10

3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług objętego przedmiotem zamówienia - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Samodzielny księgowy - księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z wykorzystaniem komputera.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Samodzielny księgowy - księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z wykorzystaniem komputera dla 15 osób bezrobotnych. Na jednego uczestnika szkolenia przypada, co najmniej 180 godzin zajęć dydaktycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 80

2. Doświadczenie Wykonawcy w realizowaniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia -10

3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług objętego przedmiotem zamówienia - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedawca.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Sprzedawca dla 20 osób bezrobotnych. Na jednego uczestnika szkolenia przypada, co najmniej 210 godzin zajęć dydaktycznych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 80

2. Doświadczenie Wykonawcy w realizowaniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia -10

3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług objętego przedmiotem zamówienia - 10

 

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kucharz małej gastronomii.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kucharz małej gastronomii dla 15 osób bezrobotnych, szkolenie zakończone egzaminem czeladniczym. Na jednego uczestnika szkolenia przypada, co najmniej 170 godzin zajęć dydaktycznych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 80

2. Doświadczenie Wykonawcy w realizowaniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia -10

3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług objętego przedmiotem zamówienia - 10

 

do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (.doc)

do pobrania załączniki do SPecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (.zip)

Wytworzył:
Marta Szczepińska-Pieniążek
Udostępnił:
Sagat Dariusz
(2010-09-22 15:07:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Sagat Dariusz
(2010-09-22 15:20:04)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki