OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Znak sprawy: PRP.2430.1.4.2013.SzM/BL Stargard Szczeciński, dnia 14 stycznia 2013r.
Stargard Szczeciński: Usługi medyczne z zakresu badań osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 7671 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim , ul. I Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, faks (091) 5780537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.stargard.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne z zakresu badań osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich tj. przeprowadzenie badań lekarskich lub/i specjalistycznych konsultacji (zwanych dalej badaniami lekarskimi) w zakresie badań profilaktycznych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy (zwanych dalej osobami) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim, w celu stwierdzenia ich przydatności do wykonywania określonych czynności zawodowych albo kierunku szkolenia wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.:Dz.U. z 2008r., Nr 69 poz.415 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008r. Nr 14, poz.92 z późn.zm.) mających na celu: a) stwierdzenia zdolności osoby do: wykonania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, oraz wykonywania prac społecznie użytecznych, b) stwierdzenia zdolności osoby do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania pracy w danym zawodzie, c) określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu i umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, jeżeli odrębne przepisy takich opinii wymagają. Zamawiający przewiduje, że w ramach realizowanego zamówienia na badania lekarskie w trakcie trwania umowy tj. do 31.01.2014r. skieruje ok. 800 osób. Osoby na badania lekarskie będą kierowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres badań zawiera SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru jednostek podstawowych służb medycyny pracy w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (tj.: Dz.U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317ze zm.). Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnieniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia przewidziane do realizacji przedmiotowego zamówienia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012r. poz.739). Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnieniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz rzeczowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ . 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów już załączonych do oferty. 5) wykaz Podwykonawców - załącznik nr 9 do SIWZ . 6) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące: 1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, które nie mogą usunąć w inny sposób , a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3) w przypadku zmiany godzin pracy Wykonawcy lub Zamawiającego, Strony mogą ustalić nowe godziny świadczenia usług, 4) w przypadku możliwości zastosowania nowych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, jeżeli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają co najmniej te wymagania, które Zamawiający określił w SIWZ, a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, 5) inne niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art.140 ust.3 ustawy. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu do umowy. Jeżeli o zmianę postępowań umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, adres: ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (pok.208 / II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, adres: ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (sekretariat pok.204 / II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zatwierdzone przez Kierownika Zamawiającego:
Patrycja Gross
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Stargardzie Szczecińskim
Załączniki:
/public/get_file.php?id=227040