OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Znak sprawy: PRP.2430.1.4.2013.SzM/BL                Stargard Szczeciński, dnia 14 stycznia 2013r.

Stargard Szczeciński: Usługi medyczne z zakresu badań osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 7671 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim , ul. I Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, faks (091) 5780537.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.stargard.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne z zakresu badań osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich tj. przeprowadzenie badań lekarskich lub/i specjalistycznych konsultacji (zwanych dalej badaniami lekarskimi) w zakresie badań profilaktycznych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy (zwanych dalej osobami) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stargardzie Szczecińskim, w celu stwierdzenia ich przydatności do wykonywania określonych czynności zawodowych albo kierunku szkolenia wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.:Dz.U. z 2008r., Nr 69 poz.415 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008r. Nr 14, poz.92 z późn.zm.) mających na celu: a) stwierdzenia zdolności osoby do: wykonania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, oraz wykonywania prac społecznie użytecznych, b) stwierdzenia zdolności osoby do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania pracy w danym zawodzie, c) określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu i umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, jeżeli odrębne przepisy takich opinii wymagają. Zamawiający przewiduje, że w ramach realizowanego zamówienia na badania lekarskie w trakcie trwania umowy tj. do 31.01.2014r. skieruje ok. 800 osób. Osoby na badania lekarskie będą kierowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres badań zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru jednostek podstawowych służb medycyny pracy w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (tj.: Dz.U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317ze zm.). Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnieniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia przewidziane do realizacji przedmiotowego zamówienia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012r. poz.739). Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnieniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz rzeczowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ . 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów już załączonych do oferty. 5) wykaz Podwykonawców - załącznik nr 9 do SIWZ . 6) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące: 1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, które nie mogą usunąć w inny sposób , a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3) w przypadku zmiany godzin pracy Wykonawcy lub Zamawiającego, Strony mogą ustalić nowe godziny świadczenia usług, 4) w przypadku możliwości zastosowania nowych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, jeżeli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają co najmniej te wymagania, które Zamawiający określił w SIWZ, a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, 5) inne niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art.140 ust.3 ustawy. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu do umowy. Jeżeli o zmianę postępowań umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, adres: ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (pok.208 / II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, adres: ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński (sekretariat pok.204 / II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Zatwierdzone przez Kierownika Zamawiającego:

 

Patrycja Gross
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Stargardzie Szczecińskim
 

Załączniki:

/public/get_file.php?id=227040

 

Wytworzył:
Marta Szczepińska-Pieniążek
(2013-01-14)
Udostępnił:
Sagat Dariusz
(2013-01-14 10:45:20)
Ostatnio zmodyfikował:
Sagat Dariusz
(2013-01-14 11:35:34)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki