przetarg2

SEKCJA I: ZAMWAIAJACY
I.1) Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim,
ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie,
tel. 091/5784014, fax 091/5780537
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstargard.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu komputerowego"
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do bieżącej sprawnej i efektywnej pracy Urzędu. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art.11 ust.8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0, 30.24.82.00-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31.10.2008r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZACE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy:
- nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- spełniający warunki art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków sprawdzając złożone oświadczenia przez Wykonawców, którzy złożą oferty w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu będzie żądał od Wykonawców następujących dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) oferta cenowa - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
3) dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:
a) oświadczenie wykonawcy składane zgodnie z art.44 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ,
b) zaakceptowany projekt umowy dotyczący danej części zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ,
c) wykaz sprzętu komputerowego wraz z nazwami modeli, urządzeń, podzespołów, oprogramowania oraz ceną - załącznik nr 4 do SIWZ,
d) w przypadku Wykonawców działających wspólnie:
- każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z działem I "Instrukcja dla Wykonawców" pkt 4 ppkt 4.2, ppkt 4.3 lit. a), ppkt 4.4 lit. a),
- zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- oraz zaakceptowany projekt umowy przez każdego Wykonawcę,
e) upoważnienie osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź
w innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego,
f) dokumenty wymagane w SIWZ zawarte w dziale II "Opis przedmiotu zamówienia".

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTY
IV.2.1) Kryteria oceny oferty: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: NIE

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.09.2008r. godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, pok.204.
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowani projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (.doc)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (.pdf)

 

Wytworzył:
Marta Szczepińska
Udostępnił:
Karaś Radosław
(2008-09-09 14:53:33)
Ostatnio zmodyfikował:
Karaś Radosław
(2008-09-09 15:03:51)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki